Ben fransada oturuyorum yillardir adsenseden para aliyorum hic daha kimse birsey demedi ama yillik kazanc vergimi oduyorum ama adsense geliri ile ilgili su anda vergi olayi yok ama aylik cok para girisi olursa kesinlikle bizlerdende isterler. Cok kazancim olsa hemen baska ulkenin banka hesabini kullanirim kimsede paranin nerden geldigini bilemez.