Bir konuya yorum yapmak herkesin hakkıdır. Konu hakkında hiç bilgisi olmayan biri de düşüncesini paylaşır. Sizin hoşunuza gitmiyor diye konu baltalanmış olmaz. Sizin web işleriniz bırakmanız da kimsenin umurunda olmaz. Eminim bu yorumda hoşunuza gitmeyecek ama bir çok insanın bulunduğu bir ortam da insanların kalitesini belirleyen şeyin ne olduğunu asla bilemezsiniz.
Son zamanlarda yorumlarda çok dikatimi çekiyorsunuz. Bu ne ukalalık? Sizin haddinize mi düşmüş kimin umrunda olup olmayacağı? Arkadaşı tanımıyorum ama 200 e yakın ticareti var bu forumda niye kimsenin umrunda olmasın? Herkes kendi işine gücüne baksın..