cixipit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
cok az asgari ücret en az 3000 bin tl olmasi lazim ekonomi kriz var abi geçinemiyoruz
3 k asgari ücret olursa muhtemelen işsiz kalırsınız



AvrupaGelinlik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Asgari ücreti yükselmesini gönlüm istiyor ama bir işveren olarak 3000 TL olursa ülkedeki işsiz sayısının artacağını düşünüyorum.
Düşünceniz sadece düşünce değil kesin bir gerçek. Asgari ücretinin fahiş artışı fahiş işsizliğe sebep olur. Somumuz hayrolsun