Bir konuya yorum yapmak herkesin hakkıdır. Konu hakkında hiç bilgisi olmayan biri de düşüncesini paylaşır. Sizin hoşunuza gitmiyor diye konu baltalanmış olmaz. Sizin web işleriniz bırakmanız da kimsenin umurunda olmaz. Eminim bu yorumda hoşunuza gitmeyecek ama bir çok insanın bulunduğu bir ortam da insanların kalitesini belirleyen şeyin ne olduğunu asla bilemezsiniz.
Bak mesala bu konuda düşüncen hoşuma gitmezse de yorum yaparsın. Ama misal ben site satış konusu açtım diyelim sattığım iste hakkında hiç bir bilgin yokken gelir ahkam kesersen o farklı bir şey oluyor. Sen mesala ne demek istediğimi anlamdan. Herkes istediği konuya yorum yapar demişsin. Bir deneme yapalım mı siz bir ticaret konusu açın ve ben gelip o konu hakkında bilgi sahibi olmadan zırvalıyayım. Sizce mantıklı olur mu ? Birde benim umrumda olmaz demelisin bütün r10 üyeleri hakkında nasıl karar verebiliyorsun ki sen. Belki birilerinin umrunda olacak.