Çoğu zaman düşündüğüm fakat halihazırda tekneyi çevirecek bir akarım olmadığı için cesaret edemediğim konu maalesef. Umarım sağlam bir akar oluşturabilirsem web işlerini ben de bırakmayı düşünüyorum. Hakkında hayırlısı hocam