https://www.gib.gov.tr/sites/default...476_vuk_ck.pdf

incelediğimde ilk maddenin şirket kurmayan, vergi mükellefi olmayanlar ile ilgili olduğunu görüyorum;
"..... ödeme alanlardan mükellek olup olmamasına bakılmaksızın ... %15 vergilendirilir...." olay bence burada bitiyor
mükellef olmayan zaten fatura kesemez, kdv ödemez devlet sanki az buz kazanıp şirket kuramayanları düşünmüş gibi
tabi kazanç miktarı artınca şirket kurup masrafları düşüp vergi vermek daha mantıklı olabilir
görüşmeye gidenler bu maddeyi iyice anlayıp hatta yanlarında götürüp görüşmeye gitsinler derim ve geri adım atmasınlar