Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Ünlülerin, iş adamlarının vergilerini tek çırpıda siliyorlar ama iş garibana gelince ceza. Domain alırken vergi veririz, hosting alırken vergi veririz bir de kazanırken veririz kısaca devlet siz kazanmayın diyor. Zaten kazancı Yurt Dışından alıyoruz. Türkiye'den adam gibi kazanan yok.
Bu konunun en kısa zamanda meclise taşınıp vergi vermenin kolay yolunu yapmaları lazım. Yoksa çok kişinin başı yanacak. Muhasebe tut, şirket kur sanki büyük ofis yönetiyoruz alt tarafı bir site...