hocam gerçekten bu ülkede hukuk adına bir şey bilen hiç kimse kalmamış sayenlzde onu bir kez daha anlamış olduk. Kanun var madde var bent var. Her yönüyle siz haklısınız. Neymiş efendim başkanlıktan talimat gelmiş herkesten ne koparırsanız vergi adı altında alın. Akıllı olup hakkını kullanan resmî mercilere giden olayı davaya kadar taşıyan adama bulaşmıyorlar. saçma sapan bir formülle herkesten kazancın %50 si vergi + %20 KDV adı altında bir soygun yapıyorlar. Biri çıksın olayı davaya taşısın. Bakalım hangi kanuna göre alabiliyorlar onu. Tabii ki belirli bir miktar ödersiniz eyvallah ama bu miktar en fazla 3 yılda kazandığınızın %20 si olur o da en fazla miktar. Ama ben onu ödememek için daha doğrusu kanun neyse onu uygulamak için sonuna kadar mücadele ederim. Öyle gelişi güzel 1 gecede çıkan kanun ile olmaz bu işler. Akla mantıga uygun bir oran orantı çıkar her iki taraf için hukuk ne diyorsa o yapılır. Bu davanın sonucunu merakla takip edeceğim hocam tekrardan geçmiş olsun.