Her sene saçma sapan bi asgari ücret tartışması çıkıyor, asgari ücretin yükselmesi veya alçalması bir çözüm değil. Alım gücünün artması esas kriter, rakamlara takılmamak lazım.
Bırakın kaç yapıyorlarsa yapsınlar sizin cebinize şuankinden fazla para girmeyecek asgari ücret 3000 TL olduğunda o paranın değeri şuanki 2000 e denk olacak. Yani tamamen rakamlarla insanları oyalamaktan başka bişey değil.