Maaşlara yapılan 100 tl zammı sadece elektrik faturası ile geri alıyorlar. ayda 70 lira gelen fatura 170 oldu. doğalgaz, su , vss , alışveriş hesaba katmıyorum bile.
yani 3000 olması lazım diyenler çok haklı. en az 3 bin olursa geçen yıl ki gibi geçim devam eder.