Asgari ücret artarsa, işten çıkarmalar artar. 10 milyon işsiz sayısı 15 milyon olur. Her şeye zam'da gelir.
Konu bu kadar basit değil. Asgari ücret arttıkça iş verenler zora girecek. Zaten yeterince zorda çoğu.
İşverenleri rahatlatmak için vergi falan düşür diye ümit etmeyin , Şu ekonomi'de verginin düşmesi imkansız. Zaten çoğu düzgün doğru vergi ödemiyor. Elden ticaret yapanlar vergiyi minimum'da tutuyor.
Ben 2300-2400 aralığında bir rakama çıkacağını düşünüyorum. Peşinden zamlar gelir.