Kesinlikle 2020 TL olarak kalmalı... işletmeler aksi taktirde 3000 olsa alacağımız her şeye zam yapmak zorunda kalacak ve ekonomi daha da çökecek. Zam çözüö değil alım gücünü arttırmak önemli olan