Döviz değilse alım gücü maaşa zamla artmıyor öyle sihirli bi değnek yok. Ekonominin yapısı bozuk katma değer üreten bir ülke değiliz ileri gideceğimize geri gittik, kağıt üstünde verilen zamlarla refah artmıyor,bu ülke dönmüyor artık rüya bitti. Hele şu mega projelerin garantileri ödensin 20-25 seneye rahatlarız,sabırrrr.