Bende yazarım ekşi'de, akşama kadar pkk'lılara küfür ediyorum, nick altı giriyorum fakat ana avrat abartarak küfür etmen elbet ban sebebi. şu da bir gerçek ki, ekşi moderasyonu pkk sempatizanı kaynıyor. çözüm süreci denen boktan süreçten sonra ekşi'ye binlerce sempatizan yazar dolduruldu. bunlar bazı zaman öyle "kontr" başlıklar açıyor ki, delirmemek elde değil. yine de milliyetçi sayısı azımsanmayacak kadar çoktur.