Merhabalar,

Emin evim adlı firmadan araç satın almayı düşünüyorum atıyorum istediğiniz araç 80 bin tl bunun yarısını 40 bin tl ödeyerek kalanını taksitlendirip alım yapılabiliyormuş 3-4 ay sonra aracı teslim ediyorlarmış bu firma güvenilir mi alan var mı ?

Ev ve araba işleri yapıyormuş, atıyorum 1 sene geçti arabayı satacaksınız aynı paraya alıyormuş ( duyduklarım )

+ taksitte faiz işlemiyor üyelik ücreti başlangıçta alıyormuş