sizinle çalışmamayı tavsiye ederim kalsın teşekkürler. Neden diye soracak olursanız Geçen gün Opencart etengrasyonları ile ilgili sizle anlaşmıştık. Modülleri hazırlatıyordunuz 2 sefer aradım sizi dönüş yapıcam size dediniz. Öyle kaldı. Aramadınız. İş takibiniz sıfır kusura bakmayın.
Baba olmak kolay değil, hele ki tek başınıza iseniz

Henüz 1 aylık babayım yoğunluğum hem iş hem çocuk ve ilgilenmem gereken insanlar.
Geç dönüş veya hiç dönüş yapmamış olabilirim bu konuda buradan özür diliyorum ama bilin ki bilerek değildi. Takip olayına gelirsek eğer, gerçekten gün içinde bir çok kişi aradığı için bazen görüşme yapmam gerekeni bile bulamıyorum.
Özelden bilgilerinizi iletin, yardımcı olayım. Gerekirse ücret bile almam

madem gönül kırmışız telafi edelim. Çalışıp çalışmamak sizlere kalmış tabi.