Hep merak ederdim insanlar bu ARGE çalışmalarına neden bu kadar para ödüyor ve uzun sürüyor diye işte nedeni bu. Yani ortada daha sistem filan yok. Bazı arkadaşlar çok beğenmişler. Onlar daha neyi beğendiğinin farkında bile değil. Kaç defa okudum. Tersten okudum, düzden okudum. yok. Üzerinde biraz daha düşünün. Yoksa bu işin son zor gelir.