ayvalar bugün geldi büyük bir pişmanlık içerisindeyim keşke 10 ya da 20 kilogram alsaymışım hiç bu kadar lezzetli bir ayva yememiştim. 5 kg ürün aldık kargo ambalajı gerçekten özenle hazırlanmış ürünler harika lezzet mükemmel en kısa sürede tekrar almak durumundayım zira bugün gelenlerin tamamı bitti =) emeğinize sağlık teşekkürler
Çok teşekkür ederim hocam ürünler bizim olduğundan güveniyoruz ve herkese enaz 10 kg almasını tavsiye ediyorum