Ersa111 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu Hatlardan 1000 Tane aldık diyelim kullanmasak çöp oluyormu ? Yani sime taktığımızdamı aktif oluyor ?
Genellikle 1 yıl süreleri oluyor.