emretanerc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Taktik filan yok bildiğiniz **************

Google Adwrods, Facebook Ads'de belli bir faturalandırma eşiği var.

Örneğin 50 veya 100 TL, o faturaya gelene kadar para çekilmiyor.
O eşiği geçerseniz para çekiliyor yani sen 99,90 TLlik reklam verip hiç para vermeyebilirsin.
Eee bir sürü yeni hesap açıp,yeni sanal kart ile açıp duruyorlar.

Sorarsan LEGAL, neresi legal bunun bildiğin reklam servisini kandırıp duruyorsun.
Şuan Google Adwords 25 TL harca 100 TL kazan kuponlarını devre dışı bırakmış forumda yazanlara göre, yakında direk servisi kaparlar sen de 10.000 TL taktik falan filan diye satmaya çalış
Konu satış konusu değil normalde %50 den reklam çıkıyorum bu konuyu danışmak için açtım sadece bu kadar sert yapmanıza gerek yok



RETIRAT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o sistemi ben 150₺ olanı ve hiç bir maliyeti 5-6 tl değil 0 tl olan sistemi 3binliraya satıyorum 10-20bin ise hemen sat
Sizin sisteminizi bilmiyorum ben kurlarla alakalı bir şey yapıyorum vds ile fix yemeceğinr de eminim.