Ben ve ailem İstanbul'da eşimin ailesi Adana'da yaşıyorlar. Aynı muhabbet bizde de oldu 2 gün ara var. Ben dedim çok kına mı yapmak istiyorsunuz yapın tabi hakkınız. Kendi aranızda yapın ama benim ailem katılamaz. Nitekim katılmadılar da hatta ben de katılmadım. Kendileri çalıp kendileri oynadı.