Bu adetler çok saçma geliyor bana. Bir türlü ülkemizde bunlar aşılamadı. Kimileri kız tarafının ailesi kızlarını vermenin acısını yaşıyor demiş ne acısı bu devirde kızlarını evlendirdikleri için göbek atıyorlar. Bu sorunları görünce insan ister istemez evlilikten soğuyor. Konu sahibi arkadaş umarım tez vakitte huzurunuz bozulmadan bu işi aşar ve yeni hayatınızda mutluluk bulursunuz.