Taktik filan yok bildiğiniz **************
Google Adwrods, Facebook Ads'de belli bir faturalandırma eşiği var.
Örneğin 50 veya 100 TL, o faturaya gelene kadar para çekilmiyor.
O eşiği geçerseniz para çekiliyor yani sen 99,90 TLlik reklam verip hiç para vermeyebilirsin.
Eee bir sürü yeni hesap açıp,yeni sanal kart ile açıp duruyorlar.
Sorarsan LEGAL, neresi legal bunun bildiğin reklam servisini kandırıp duruyorsun.
Şuan Google Adwords 25 TL harca 100 TL kazan kuponlarını devre dışı bırakmış forumda yazanlara göre, yakında direk servisi kaparlar sen de 10.000 TL taktik falan filan diye satmaya çalış