Merhaba arkadaslar . Whatsapda sorun yaşıyorum. Durduk yere kullandıgım hat devre dısı kalıyor. Başka hatlar da deniyorum kurdugum an kapanıyor . Fikri veya yardımcı olcak varmı ?