Aman diyeyim dostum 2 defa hp laptop aldım 2 si de aynı, Hp de mutlaka bir kronik sorun oluyor, ön planda da ısınma en kral modelinde bile tost makinesi resmen, 200 tl fazla ver git msi dell lenovo gibi markalardan al, ben yandım sen yanma.
Dersen ki aklıma takıldı, yaz dm den anlatayım sana ayrıntılı olarak