NetX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ö.m isteyenlere şu an dönüş yapamıyorum, bir arkadaş ile anlaştık gibi
Anlaşmazlık, aksilik durumunda ulaşabilirsiniz. İşlem sorunsuz gerçekleşirse şimdiden her iki tarafa da hayırlı olsun.