woodmart temasını kullanan var mı bir arkadaş bana temanın lisansı süreli demişti 1 yıl sonra kullanılmaz duruma geldi gibisinden bir şeyler söyledi doğru mudur?
Bende tam alıyordum, yoktur herhalde öyle bir şey ya, İlk defa duyuyorum Themeforest'de satılan bir ürünün lisans süresi olduğunu. Bu konuda net bilgisi olan biri aydınlatırsa iyi olur.
Ayrıca Mailster eklentisi de 59$'dan 29$'a düştü, almayı düşünüyorum.