NET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sanırım o eski tasarım yeni tasarımda bende de görünmüyor
Bu linki inceleyebilirsiniz o halde, sanırım yeni hesaplarda kalkmış durumda, bendeki eski hesap görünüyor, ilginç

https://www.r10.net/google-adsense/2...yapiliyor.html