Kavram Kurumu'nun REZALETİ !
Merhabalar,
Ben üniversiteye hazırlık için dershaneye yazılmıştım.İsim vermezdim ama içimden söverek vermek var "Kavram Dershanesi" ne yazıldım.Her neyse yazılırken 4000 tl peşin para ödemiştik.Son 3 haftada birkaç defa elektrikler falan kesiliyordu.Dersler iptal oluyordu derslerimizden geri kaldık.Daha sonra elektrikçi abiler dershane kapısına geldiğinde bizim sınıftaki arkadaşlarla olayı 1.dereceden öğrenmeye karar verdik.Gelen yetkili elektrikçi abilere sorduk neden böyle hep kesiliyor sorun nedir diye soruşturduk.Yetkililer bize kurumun 50.000 TL Borçları var.Kabloları keseceğiz kaçaktan bağlasalar dahi bize bildirim gelecek dediler.2 gün sonrasında elektrik olayı daha yaşanmadı çözülmüştü.Elektrikler yok iken ders işlenmedi dershaneye dahi çağırmadılar.Elektrik sorununu geçiyorum.Daha sonra 1.dönem ara tatil muhabbetinde normal şartlarda tüm dershaneler tatil olmaz.Ama bizim dershanede olmuştu.İçimde bi kuşku oluşmuştu geçen hafta tatil olduğundan dolayı.Bizim tatilimiz var iken normal okula giden lise öğrencilerinin okulu tatil olduğu için hafta içi dersleri varmış normal şartlarda.Tabii bizim mezun gruplarımıza tatil olduğumuz için haberimiz yoktu.Normal okula giden grupları kurum geçen hafta hiç dershane almamış bile sokmamışlar.Dün Pazartesi günü ( Pazartesi mezunlara yine yok 4 gün Salı-Cuma arası derslerimiz var.)12. sınıflar dershaneye geliyor.Yine kurum dershaneye almıyor.En sonunda 1 hafta ders göremeyip 2.haftada da bu sorun devam edilince öğrencile velilerini arıyor.Veliler geliyor ve kurumdakilerle tartışıyorlar.Velilerde sinirlenip dershaneyi yağmalıyorlar.Dershane yağmalanırken polisler devreye giriyor ve herkes dışarı alınıyor.Dershanenin kepenkleri kapanıp
mühürleniyor. Biz bu haberi 12.sınıftaki arkadaşlardan telefon ile haberimiz oldu.Dün gece mesaj gelmiş annemin telefonuna.Bilmem ne bilmem ne türlü türlü bahaneler yazıp dershanemiz kapatılmıştır diye mesaj geldi.Sonra bugün dershaneye yazılmaya gittik.Dershane önünden geçerken kepenklerin kapalı olduğunu ve mühürlenmiş olduğunu gördük.Bugün yazıldığım dershanede görüşmeye gittiğimiz Müdür ile baya konuştuk.Semtteki bütün dershanelerle görüşmeye gittiğimizde ilk sorulan soru şuydu.Kavramdan mı geliyorsunuz ? Bütün müdürlerin mağduriyetinizin farkındayız.Önceden eğitimci biri olmadan eğitim kurumu açılmıyordu.Kanunlar değişince önüne gelen eğitim kurumu açıyor falan filan anlattılar.En son Çözümde bulduk kendimizi bu arada dedemde vardı.Dedemin Milli Eğitimden arkadaşı Çözümü önerdi ve oraya görüşmeye gittik yazıldık.Yazıldığım dershanenin müdürü baya ilgili ve Milli Eğitim ile baya bi bağlantısı varmış Bakanla il şube müdürleri falan filan.Dedemle baya bi konuştular annemle o sırada dinliyoruz.Müdür anlattı işte herşeyi 4000tlye dershane olmaz.Bizim Kavramdaki Matematik dersimize giren hocamızda denk gelmez mi görüşmeye ? Hocamızda sağolsun baya ilgiliydi Matematikçi buradan şaşmayın Kavramda 3 ay çalışıp tek bi kuruş kazanamadık bizde mağdurduk falan dedi.Bizde hemen yazıldık Çözüme işte.Kısacası size dediğim şey şu A dershanesi B Dershanesinden ucuz diye A dershanesine yazılmayın.Yazıldığınız dershane ne olursa olsun kimin olrusa olsun peşin para ödemeyin.Taksitle ödeyin.Bizim 4000 TL paramız yandı sizinde yanmasın.Kavram kurumuna asla güvenmeyin kaynaklarını dahi çocuğunuza aldırmayın.
Teşekkürler