ONEAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
uzun dönem askere gideceksen sana bedava göndereyim kızaklı var bende
Düşünceniz için çok teşekkür ederim.
Askerlik için lazım değil.Gittiğim kursta şuanki telefonum çok oyaladığı için günün belli saatleri kullanıcam