Ankarada işletmekte olduğumuz bir pet shop var dediğiniz gibi otobüsle gönderim yapılıyor. Arzu ederseniz ben göndereyim fakat evcil hayvan için 100 lira gibi bir ulaşım ücreti talep ediyorlar. Genelde kedi köpek götürüp getirdikleri için durum bu. Bana sorarsanız değer mi diye değmez derim benim elimdeki hamster fiyatları zaten 55 TL. Bu durumda sahiplenmek istediğiniz hayvan 55 lira iken 100 lira yol için para vermek mantıklı geliyorsa ben gönderiyim hocam.