Kesintiler sonunda COMNET verimerkezi ile çalışmaya başladık her verimerkezinde olduğu gibi ufak tefek eksikler vardı şuan çoğu eksiklerini giderdiler çalışılmasını tavsiye ederim.
Her ne kadar radore taraflı problem olsada yaptığınız reklamsı hareketler sizin gibi bir firmaya yakışı kalmaz. radore hakkın açılan bir konudur ve farklı bir firmayı burdan yazıp önermeniz hoş durum ve etik olmamış.