Konuda bahsi geçen sorun için çözüm aramaktayım, bu konularda bilgi sahipi olanlar dönüş yaparlarsa sevinirim
https://www.r10.net/genel-webmaster-...alismiyor.html

Vesta Panel Kullanıyorum

(Konu başlığı Ücretli olacaktı yazım hatası olmuş)