4 ay kullanmış biri olarak tamamen psikolojik olduğunu söyleyebilirim. İlk başta hiç araştırmadan aldım mardinden bir arkadaştan getirdim. İlk başta ürünü kutusuya yolladı yanlışlıkla heralde sonra düz kartona sarıp yolladı.

Ürün hindistanda üretiliyor adı hair on plus firmanın sitesine girdim satışı durdurulmuş.

4 ay çıkıyor gibi piskolojik olarak bırakınca dökülüyor.

Daha sonra kozmetin işi ile uğraşan ve tek ürün satışı yapan bir müşterimize sorduk müşterimiz kutusu ve duyu dahil 3.5 liraya ürettiğini söyledi tabiri caizse tuvalette üretiyoruz dedi hiçbir tekniği yokmuş.

Ogün bugündür para tuzağı olduğunu düşünmekteyn.