Valla duysam ininmazdım ama yanımda çalışan 2 arkadaş başlyadı tepesinde kellik vardı kapandı haziran gibi başlamışyardı şimdi bıraktılar dökülme yok. bunlardan sonra 3-4 kişi daha başladı kullanmaya onlardada çıktı saç,
duyduğuma göre içindeki maddelerdenbiri doğum kontrol hapıymış.