Ben direkt imalatını yapan kişileri tanıyorum. Çıkarıyor.
Fakat öyle gümbür gümbür çıkarmıyor. ilaç pahalı 200 lira 50ml şişesi. 1 ay gidiyor. Ben de daha önce konusunu açmıştım satışını yapayım diye fakat, sorun şu bu ürünler sağlık bakanlığı tarafından onaylanmamış. Yani yarın birgün ceza yersek anamızdan emdiğimiz süt burnumuzdan gelir. 500-600K Ceza yeriz.