KDV ile 30 35 TL arası bir şey oluyor hocam.
@TeknoClouds; R10 üyeliği var kafanıza takılan bir şey varsa kendilerine iletebilirsiniz.
Ben memnunum

1 aydır kullanıyorum düzenli domain kayıtlarım oldu. Her hangi bir problem yaşamadım. Yeni bir oluşum ben de farkındayım fakat, risk almadan bazı şeyler yürümüyor.
Bem o riski 3 ayrı firmada aldım dilim yandı da ondan soruyorum hocam. İnşallah sizde sorun olmaz.