Merhabalar.
Arduino projemde kayıt ve giriş olarak 2 farklı kod bulunuyor ancak arduino kartı içerisine ayn anda 2 kodu atmayı başaramadım. Bu kodları nasıl birleştirebilirim nasıl bir yol izlemeliyim.