Arka kamera ve touch id çalışmayan 5s var. İlgilenirseniz aklınızdaki fiyatı dm ile iletebilirsiniz
İlginiz için teşekkürler fakat temiz olması önemli
Sanırım piyasanın en temiz SE'si elimde. 2 yıl olmasına rağmen maşallahı var. Halada büyük bir zevkle kullanıyorum.
Bundan önceki telefonlarımda 5s (2sene) 5 (2sene)

Sanırım bu kasa bende hastalık oldu. Ve bugün aynı kasa çıkarılsa yine alırım.
Aynen öyle tasarımı güzel ben samsung kullanıyorum ama tasarımı hoşuma gittiği için almak istiyorum.