Sanırım piyasanın en temiz SE'si elimde. 2 yıl olmasına rağmen maşallahı var. Halada büyük bir zevkle kullanıyorum.
Bundan önceki telefonlarımda 5s (2sene) 5 (2sene) Sanırım bu kasa bende hastalık oldu. Ve bugün aynı kasa çıkarılsa yine alırım.