Merhaba, yeni yayınladığım Awarder scriptim için gece modu uyumlu bir konu tasarımı yaptım veya yapmaya çalıştım da denilebilir daha önce de ticari konum için yapmıştım, konu tasarımı alanında kendimi geliştirmiş miyim? Önerileriniz nelerdir?
Önceki Konum İçin Tıkla! - Yeni Konum İçin Tıkla!
Tüm görüşleriniz için teşekkürler



@grafiking; @Grafik38; hocalarım sizlerin de görüşlerini merak etmekteyim.