Subdomain eskiden iyi bir sinyaldi, google açısından.. ama halen bir etkisi var.
Ben zor rekabetlere subdomain ile girerim. Zor rekabet dediğim, ingilizce ayda yüzbinlerce aratilan kelimeler.
Ve subdomain ile daha çok başarı yakaladım her zaman.. Yukardaki arkadaşlar biraz gelişine yorum yazmışlar gibi geldi bana.
Teşekkürler yorumunuzu paylaştığınız için. Aslında ben de sizin gibi düşünüyorum. Bakalım başka görüşler gelecek mi?