Konu
Ukrayna'da Yaşayanlar?
22-11-2019, 00:08:39
#17
utku1
Odesa güzel yer. 1 ay önce oradaydım. Güzel mekanlar bulup iyi eğlendim. Pasaport ile girmeniz daha sağlıklı. Sarışın olduğum için sorun yaşamadım ben.
İngilizce az da bilseniz anlaşırsınız