Odesa güzel yer. 1 ay önce oradaydım. Güzel mekanlar bulup iyi eğlendim. Pasaport ile girmeniz daha sağlıklı. Sarışın olduğum için sorun yaşamadım ben.
İngilizce az da bilseniz anlaşırsınız