Oyun_Bozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Odessaya gitmedim fakat bodrum gibi kışın ölüdür. Sakinlik arıyorsan liviv güzeldir eğlence arıyorsan bu mevsimde harkov ve kiev iyidir
4-5 gittim Odessa'ya ama hic isinamadim. Lviv'e bir kere gittim Kis vaktinde bile guzeldi sehir