Birincisi; grup kurmak yasak diye kurmadık.
İkincisi; Kazanan sizden başka yok ne demek? Bunu neye dayanarak söylüyorsun, bu yazılımı sadece bu konuya yazan 2 kişi mi aldı, forum dışından müşterilerimiz de var, kazanan kişilere konuya yorum yapar mısın diyoruz, adamlar bu yazılımı satmanızı istemiyorum diyor, sırf kötülemek için konuya yorum yazıyorsun başka bir amacın olduğunu düşünmüyorum.
Alakası bile yok. Cümle içinde "galiba" geçiyor. Art niyetli düşünüyorsunuz.
çeşitli satış konularında, satışın daha fazla olması için arkadaşlar konularına kazanç görselleri eklerler. Siz de yukarıdaki arkadaşın görselini yorum yaptıktan sonra eklediniz. forum dışı müşterilerinizi bilmem. Forum içi kazananlar olsaydı muhtemelen eklerdiniz. "Galiba"kelimesinin dayanağı da budur.