Browland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu tür projelerde anlık iletişim ve bilgilendirme için gurup olması gerekiyor, bir an önce kurumanızı öneririm.


Kazanan galiba sizden başka yok, kazanamayan arkadaşlarda umarım kısa sürede kazanmaya başlarlar.

iyi forumlar.
Birincisi; grup kurmak yasak diye kurmadık.
İkincisi; Kazanan sizden başka yok ne demek? Bunu neye dayanarak söylüyorsun, bu yazılımı sadece bu konuya yazan 2 kişi mi aldı, forum dışından müşterilerimiz de var, kazanan kişilere konuya yorum yapar mısın diyoruz, adamlar bu yazılımı satmanızı istemiyorum diyor, sırf kötülemek için konuya yorum yazıyorsun başka bir amacın olduğunu düşünmüyorum.