ben merak ediyordum bilgileniyorum işte. Yanlış olan ne var bu konuda
Yanlış olan bir şey yok.iletişim sorunu olduğunu düşündüm. Merak ediyorsanız, yazılımcılarına da sorabilirsiniz?Konu açılmasını beklemenize gerek yok, yazılımcı arkadaşlar sizi içtenlikle bilgilendireceklerine eminim.