Arkadaşlar, belki birinin başına gelir diye yazayım.
Dikkatsizlik. Normalde gözünüzün önündedir bazen, göremezsiniz. DirectAdmin'i yeni kullanmaya başladım. Hesabın ayarlarında NS ayarı var, eski sunucuya göre ayarlanmış taşıma olduğunda güncellenmemiş. Düzelttim, düzeldi. Sorun bende imiş, onlarda değil

İlginize teşekkürler.