Clipper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizimi yiyorsun hani kupon
Kimseyi yediğim veya prim için bu konuyu açmadım. Sadece atmak istemiyorum ve daha teslim bile almadım lütfen fesat düşünmeyin hocam.