50 yaşında bir arkadaş (hayatında web siteyle işi olmamış) geçen ay bana dediki ne yapıyorsun? Böyle böyle dedim site kuruyoruz para kazanmaya çalışıoruz. Domain nasıl alınır hosting nasıl bağlanır filan dedi ben de küçük bir not kağıdına yazdım. Adam gitmiş eve birkaç video izlemiş siteyi kurmuş ama hostingin otomatik site kurucusuyla. Ben de dedim wordpress diye bir şey var onu kur. Neyse aradan 1 hafta geçti bu arkadaş zeytinyağının iyisi nasıl olur, gözlük secerken neye dikkat etmek lazım filan diye yazılar yazmış ama yazılar maksimum 30 kelime. Sonra da dedi adsenseye başvurdum. Dedim dalga mı geçiyorsun biz adsense almak için ne kadar uğraşıyoruz.. sonucu tahmin ettiniz sanırım: aynı gün onay aldı reklamlarını yerleştirdim

böyle güzel olmadı filan diyor.. Tema dandik, neredeyse hiç makale yok (ama olanlar kendi yazısı), logo-hakkında-iletişim vs hiç birşey yok. Domain 1 aylık. Site 25 günlük.
Arkadaşı foruma davet edelim, adsense onay taktiği satma işine girsin